Isnin, Julai 19, 2010

Arini Raya..

Cik Dah nak siapkan brekpes pagi semalam..ala wat nasi goreng ngan goreng kepok keping jer..
skali anak bujang cik dah cakap "ma,arini raya kang?'..mungkin masa tu dia tengok cik dah dok prepare ape nak masak kut..
ish budak ni,cik dah jawab balik "raya kemendenyer,pose dok lagi la"
katanyer lagi "kang pose doh"
hahha ni kes mama pose gantila ni yek!tak pasal2 anakanda nak raya dah..huhuhu..

alhamdulillah pose ganti dah settle,lehla wat persedian nak sambut ramadhan tahun ni pulak..
sambil2 tu boleh dah soping baju anak2..



4 kabo mende gok:

Zaidah berkata... BALAS

dah bleh lah buat ketupat...hehehe

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

salam kenal..

bape tahun anak cik dah tu? nak raye doh ye, ekekeke..

idah @mama izzya berkata... BALAS

~zaidah
hehhe ketupat yek..dok reti nok wat la..makn jer tau

idah @mama izzya berkata... BALAS

~az rina
yg 1st tu 3 thn lebih
yg 2nd 1 thn 8 bln..

yg sulong tu mmg byk soal..