Isnin, Julai 05, 2010

Kucing berbulu kucing


sumber: oh!tidak

tadi jenjalan kat oh!tidak..terjumpala picas kucing yg pelik tapi benar ni..kucing berbulu kucing jgk..sgt comey..
umah cik dah pun banyak sgt kucing..klau dibilang2 dihitung ada kat belas2 ekor gak...percayala...my mil yg suka benar ngan kucing2 tu...hah yang terbaru 2 ekor kucing beranak lagi...ish..ish.. yg sekor tu anak 5..yg sekor lagi beranak 4 tp tggl 2..
tp dalam byk2 kucing tu xde plk yg spesis comey spt diatas...semenyer spesis biasa2 jer...
semenyer makan nasi lauk ikan singgang...ala kucing kampung...
next time cik dah amik picas kucing2 tu yek...tp oh tidak utk memegangnya mintak maaf yek..cik dah krg gemar bermain kucing...tapi yg peliknyer anak2 cik dah suka...aa...aa


3 kabo mende gok:

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata... BALAS

subhanallah..cantiknye
besnye if ade kucing pelik2 camni..
sy pernah ade kucing agak pelik..mata dia sebelah kuning sebelah biru
tapi dah takde..mati kot..dia hilangkan diri..huhu

LYaFRINA berkata... BALAS

haaa... mmg comal la .. nmpak mcm ada sekor lagi kucing lain atas badan kuscing ni.. bulu pon gebus... n montok je...uishhhhh... suka sgt2 kat kucing.. bestnya blh peluk2..

idah @mama izzya berkata... BALAS

rose
aikk keturunan ape erk kucing mata camtu..mesti comey kan..

lya
idah x suka kucing sgt..wpun kat umah tu byk sgt kucing x menarik minat pun nak peluk2 sbb kucing tu ada kutu...
biasala kucing kg..
tp comey jgk klau ada kucing yg berbulu pelik..kat umah tu bulu biasa2 jerk