Rabu, Jun 23, 2010

KCT 1 sah milik Datuk K

Suami penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin sah menjadi pemilik nombor pendaftaran kenderaan KCT 1 selepas memenangi bidaan bagi nombor pendaftaran itu dengan nilai bidaan RM66,550, semalam.

cantik la no tu gabungan yg sesuai...citer sepenuhnya baca kat hmetro yek!!

4 kabo mende gok:

AYU berkata... BALAS

org byk duit...bole la beli...kalau duit tu buat sedekah lagi bagus..

idah @mama izzya berkata... BALAS

betul2..hehhe no biasa2 pun ok dah kan,,,asalkan bkn no tipu...

Ummi Aisyah || Cik Yah berkata... BALAS

kan bagus kalu duit tu dia kasik kat anak2 yatim di neram:P ~bunyik macam orang tak pueh ati jer~

idah @mama izzya berkata... BALAS

hehhe..bagus gok..sian ke org neram cam sya nih..klau wi bleh wat beli baju raya..hahhha