Rabu, November 25, 2009

apa dah jadik...

salam... ape dah jadi pada mataku ini..gatal,pedih,merah bengkak..huhuuh...seduang (resdung) telah menyerang mataku yg besar itu..sebelum ni hanya idung jerk yang membuatkn ku tersiksa jiwa raga bila asyik bersin jer..dugaan yg kecik baru ni,canelah agaknyer org yg mempunyai seduang yg teruk..x dapat kubayangkan....
inilah rupe mataku yg merah lagi besar itu..huhuhu...dah sakit mata ni kena ah g cepat2 klinik..opismate dah pandang 2 3 x dah...kut jangkit..xdelah ni bkn sakit mata yg itula...hrp2 dijauhkan sakit mata yg itu...nnt x pasal2 org jelir lidah..(utk elakkan jangkit kena ah jelir lidah..hihihi)
ubat yg dr hafizah bg..3 jenis jer..surut bengkak,resdung& ubat titik..makan jgn x mkn tau..nnt melarat plk..alhamdulillah arini mata dah ok..mareng dr ckp ada bengkak tepi mata kiri tu..ye ah nak celik mata besar2 pun xleh dah..huhuhu.. pas blk klinik kena plok g bank wat kuar duit cash...nasib baik cuaca elok..ramai plok org...
rupaku yg sememeh jerk menunggu drebar jemput...org pandang jer..tp daku x pandang pun org..hehhehe..hangin dah rase satu badan nunggu org,x tahu nak g mana pasal gaji dok masuk lagi...klau gaji dah masuk leh ah joli katak...(eh katak pun joli gak ker)..abaikan yek lubang idungku yg besar itu...
depan bank yg mama pegi..ramai org..dok ujan tu yg org berani kuar...selamat dr kebasahan & kesejukan..arini plk alhamdulillah cuaca elok sgt2..matahri pun dah tunjukkan sinarnyer..kain kat jemuran pun leh kering..tapi air dok surut2 lagi..huhuuh..kena lalu jln jauh pegi keje..oh punch kadku akan sentiasa berkaler merah la bln ni...

2 kabo mende gok:

S.I.T.I berkata... BALAS

idah,lening jln dpn maybank ni jd jln sehala ke? lama dok lalu ikut jln ni..dok tahu ke hala sungguh aku..

mama izzya@idah berkata... BALAS

jln depan ni mmg besar gedabak doh..nok lintas pun serung rase...