Isnin, November 30, 2009

Aidiladha #izz ya

Salam Aidiladha...
Raya kali ni ktorg rase hambar,tawar skali..kenapa yek..huhuhu kete "demam",xleh nak gerak jauh dah...so ktorg dok umah jerk...sedih plk mama x dpt blk umah ayah..xpe2 thn depan kiter balas dendam gtu yek..raya kat neram...bg ubat byk2 kat "kete" abah tu...biar terlebih sihat.. aktiviti pun x wape best mana ah..x rase raya pun...meriahnyer raya korban ni klau kiter wat korban..jupe sanak sedara..(tu pun klau dorg dtg ah).. jom layan gmbr jelah erk...
abg long tgh hayati mkn sekut cotek (yg mcm eskrem tu)..raya aji mama x wat kuih..juadah yg ada nasi impit,ketupat,agar2..sian anak2 ku...
anak dara ni pun tgh ralit mkn sekuk cotek gak..alahai comey jer pakai gaun tu...
merempit ker tu...hehhe anak2 ku xde keje..kerusi pun dibuat cam moto..adik ya plk tau2 jer dok blkg...kelakar btul dorg nih...
anak2 ku mkn x igt mama yek..ngadap sungguh2 ah ni...
tunjuk sekuk yg dorg tgh mkn tu..skali hadap jer hbis..itulah kuih raya dorg thn ni.. hahahhahhaha

4 kabo mende gok:

kak ida berkata... BALAS

syabil pun suka beskut icing tuu...
x tau pulak belah sane panggil beskut cotek...hehehe

mama izzya@idah berkata... BALAS

hhehe..sbnrnya sya pun x th nama sekut tu ape..ada og pggl sekut aiskrim

ida berkata... BALAS

best nyer makan biskut cotek...saya panggil biskut jambul hehehe tah mana nama dia yang betul pon x tau..yang penting biskut tu memang sedap bukan bebudak jer yang suka mak2 budak pon suka jugak

MiszMama@Haslinda berkata... BALAS

banyok dapat daging dok taun ni.. kite sampai nok muntoh makan daging. Tahun ni adik ipar plak wat korban. ade agi stok daging dalam peti ais tu.. ntah tahun bile baru nak masak.