Khamis, Ogos 13, 2009

patut ke dok patut nih...

huhuhu..apa yg ptt dan apa yg dok ptt nih..mama dah terkantoi la ngan kak nah (my lady bos akaun)..igtkan nk diam2 jer dl pasal mama dpt tebiew tu..tp mama dok reti nak kelentong2..benornya nak wat "biarlah rahsia"dulu..tp dah terkabo lah.. cane ler terkantoi tu!!!!ktorg dok sembang2 kosong jer,bese ah dok satu room akaun gtu ah jdnyer..sembang2 cam kwn bese jer..pdhal bos ngan anak buah tu..mama ckp kat kak nah mama x blk umah lunch hour mareng..biasanyer blk sokmo..g wat gmbor pasport (utk tebiew nnt la)..kak nah cam kepelikkan dosh..nak wat mende la gmbr pasport tua2 ni..mama ckplah nk g tebiew,tu yg mintak cuti..hehhhe..muka nerbes giler.kak nah pun muka dah 2 mcm jerk..mgkn bengang kut..mama apply keje lain..mama apply kje gomen la..klau dok dpt kje gomen mmg mama nak still kje sini jerk..(tesac)..malas doh nak lompat2..ermm keje kat tesac ni pun dah nk msuk 2 thn..syg gok nak berhenti..lgpun umah pun dkt jerk...yg x bestnyer nnt mesti kak nah bgth sesape nnt..kdg2 terpk gak klau mama x bgth skg sek sok kak nah mesti tahu gak mama g tebiew..alang doh th tu uhh kabo jelah.. tu kan rezeki msg2..dpt ke dok dpt keje tu lain kira dosh..

2 kabo mende gok:

deemumtaz berkata... BALAS

Kalau Allah tentukan rezeki kat tempat lain, insyaAllah dapat ler tu. Kalau rezeki kat tempat skrg juga kenalah redho kan.. Ok juga bos dah tahu awal2, xde la dia rasa kita betrayal dia kalau nak keluar nanti.

mama izzya berkata... BALAS

thanks akak,skrgnyer xdelah sya rase cam bersalah ngat kan..tp bkn senang dpt jejak kaki kje gomen tu...