Selasa, Oktober 14, 2014

resdung ~bedak seri cahaya


2 3 ari ni perasan hidung berair jer...sah resdung kembali...kerap bersin ni yg tak suka..masa preknen bebas resdung sebab hari2 makan vitamin..dah lepas bersalin sudah culas makan vit..huhu..tak tahan asik gatal hidung sebelum tido kita tepek bedak dulu...besh2..bukan stakat resdung jer boleh guna..fatihah yg selalu naik bijik2 peluh kat blkg badan pun guna..jadi sendiri guna sendiri tahu kelebihannye...





Fungsi:
- Menghilangkan bintik hitam dan parut jerawat.
- Menghilangkan resdung dan gatal-gatal di bahagian muka, hidung.
- Merawat masalah hidung berbau busuk, mata berair dan jerawat kasar.
- Melicinkan kulit muka.
- Juga boleh digunakan untuk masalah ruam dan kayap.


Cara penggunaan:

Goncang dan sapu pada bahagian yang diperlukan sekerap yang mungkin (seperti memakai bedak sejuk) Berminat, boleh buat tempahan dari sekarang.
pm fb @ whatsapp 019-9304585

1 kabo mende gok:

Abang Bear berkata... BALAS

alamak... bab penyakit ni memang tak berapa reti lah nak komen... semoga cepat sembuh yer