Isnin, September 29, 2014

Buang angin badan dengan Coklat Love Habibi

hai..hai...macam chipsmore kan,,kejap ada kejap takde entry
mood rajin adala cikdah disini...kih..kih
nihah nak citer pasal coklat love habibi..baru menerai sedap rupanya punyela takut nak makan kut pahit..kunyah sikit2 manis rasenya .badan cik dah banyak angin
dahla tak mengurut lagi sejak bersalin aritu 
cikdah czer jadi tak berani nak ngurut..boleh jer nak ngurut sebenarnya masa lam pantang tu tapi jangan usik bahagian czer ajer.
lepas pantang rasenya 2 kali cikdah diserang angin..sakit dekat ulu hati..takleh nak tegak badan
kes makan ikut sedap mulut tak sedar diri baru jer habis pantang..masa kena tu memang serik la...
pastu bila dah ok buat lagi..kui...kui...
cikdah baru try kesan pertama dapat membuang lawas...sejakk bersalin mmg kurang bertenggek lama2 dalam toilet..arini wah sakan la pulak bertenggeknyer..pulas kaw..kaw lagi..lega perut kempis lepas tu..
jom kita kenali coklat love habibi
Siapa yang boleh makan:
- semua golongan manusia termasuk kanak-kanak. tapi agak berbahaya SEBAB MENAIKKAN SYAHWAT JUGA.

* khas utk wanita dan lelaki yang menjaga tubuh badan supaya sehat selalu sebagai kudap2 gantian.
* buang angin
* melawaskan membuang air kecil n besar
* melancarkan peredaran darah
* menaikkan nafsu syahwat.

- Jika badan anda rasa lemau-lemau malas-malas boleh amalkan makan Coklat Love Habibi ini.
- kalau ada simptom-simptom, kalau malam semalam ehem ehem, pagi rasa mengantuk dan lemau-lemau badan malas nak pergi kerja, malas nak buat kerja rumah jadi ambillah Coklat Love Habibi sebagai kudapan harian.
- kalau rasa2 senak ulu hati tidak perlu lagi mencari ENO lmakan Coklat Love Habibi. sendawa, kentut, muntah pon boleh. pastu perut akan lega dan lapang (^___^)
- kalau orang lelaki susah sangat nak rasa sensasi keinginan itu, nak tambah sensitif deria syahwat itu,
elok benar makan Coklat Love Habibi ni. 


CARA PEMAKANAN:
- 1 bekas (80 gram) insyaallah boleh tahan 30 hari.
- gentelkan kecil sebesar kuku kelingking.
- kunyah2, telan dan minum air masak

Jika amalkan Coklat Love Habibi ni anda semua akan merasa tindak balas sedemikian :-
* Kerap Sendawa buang angin
* Melawaskan pembuangan air kecil & besar, kalau perut buncit tu boleh melawaskan pembuangan dan dapat mengempiskan perut anda
* Kerap kencing buang toksin dalam badan
* Mana kurang bernafsu tu jangan terkejut asyik nak saja
* Melancarkan sistem perjalanan darah dalam badan
* Melancarkan peredaran darah


INFO PENTING MINTA PERHATIAN !!!
** SILA JANGAN AMBIL MUDAH
~ COKLAT LOVE HABIBI SESUAI UNTUK WANITA YANG PUNYA MASALAH PERIOD YANG TIDAK DATANG TIAP2 BULAN !

Coklat Love Habibi :
- Bagi wanita yg ade masalah period yang tidak datang setiap bulan, ia turut membantu menolak darah haid ke luar serta kotoran lain selain khasiatnya memberi tenaga, melawaskan sistem pembuangan, melancarkan peredaran darah serta meningkatkan nafsu syahwat.

- wanita mengandung TIDAK dibenarkan mengambil CLH kerana terdapat herba bernama DERHAKA MERTUA yang berfungsi boleh memanaskan rahim dan org dulu-dulu gunakan daun ini untuk gugurkan kandungan.



amacam besh tak coklat love habibi...sekiranya berminat boleh cari cikdah yek..mesej je kat fb @ whatsapp 0199304585..cikdah sedia melayan..


2 kabo mende gok:

AMIIZAA berkata... BALAS

salams cik dah, rindu nak baca entry cik dah:):)

saly berkata... BALAS

Cik dah..first dengo coklat habibi ni.. hihi.. tp mcm molek je.. banyk lak klebihan.nk2 hok melawaskn tuh..