Rabu, Oktober 09, 2013

From Zero To Hero~ Produk Jamu Susuk Dara

selamat pagi semua........selangkah melangkah kehadapan...from zero to hero...cita2 dimasa kini..
harap2 bukanla hangat2 taik ayam...kawan2 please support me yek..ingin menjadi seorang yang berjaya jugak...sebenarnya banyak cabang untuk kita berjaya..antara hendak dengan tak ajer..


ok arini cik dah nak memperkenal kan PRODUK JAMU SUSUK DARA..rasenya semua dah tahu kut pasal produk ni...cik dah ni baru jer nak bermula..niat dihati sambil guna untuk diri sendiri nak jugak bantu rakan2 diluar sana yang mempunyai masalah dalaman @ masalah dalam kelambu...hihihi..


sebelum cik dah citer lebih panjang lagi..cik dah nak kabo la sket pasal pantang larang masa guna Produk Jamu Susuk Dara..xleh main guna jer...terutama yang jenis jamu..hahah..ada orang main beli jer tapi tak tahu langsung pantang larangnya..


 

pantang larang ni yang jenis makan jamu jer..yang guna untuk luaran takpe...
1.bila makan JSD tak boleh campur makan dengan jamu lain
2.boleh makan dengan ubat lain yang takdok kandungan herba tapi kena jarakkan masa 2 jam termasukla pil perancang
3.takleh campur makan dengan produk perlangsingan badan tau..
4.durian ,ais,minuman sejuk,air kelapa,air gas kena elakkan makan dan minum
5.kalu yang family planning ngan IUD sekurang2 nya lepas setahun baru leh makan jamu..


tapi rata2 ramai yang takleh tinggal ais kan...ais ni sebenarnya menyebabkan rahim kembang
jadi kalau kena belajar berpantang la yek!!


antara rangkaian produk JAMU SUSUK DARA



bukan untuk makan ajer..untuk luaran pun ada..


jadi arini cik dah nak suggestkan guna yang luaran dulu kalu tak berani nak guna yang dalaman...tau dah korang mesti malas nak pantang2 makan kan...


 FEMININE WASH 
Dgn ph yg paling lembut dan tiada pewangi...
-Bau harum
-dingin dan menyegarkan.
-feminine berubat yang sesuai untuk keputihan.
-Sesetengah org yg ada alergik bila berpeluh celah peha dan gatal2 amat sesuai menggunakannya.
berfungsi utk:
-mencegah fungus, antimicrob (bacteria)
-mencegah bau
-tidak mengeringkan miss-v
-Boleh guna selepas pantang
-merawat keputihan dan kegatalan



MAGIC BODY SLIM SOAP
Tidak hanya berfungsi utk melangsingkan badan...sekiranya anda mempunyai tompok2 hitam di bahagian badan, parut bersalin, parut sebab nyamuk ke..pendek kata TONA tak SEKATA..cuba amalkan penggunaan sabun ini...ketika mandi ulit tubuh ada..gosok keseluruh badan dan sental bahagian2 bermasalah itu..insyaAllah kulit anda akan gebu semula di samping dapat menghilangkan lemak badan



MASKER VAGINA
boleh rapatkan bibir fajar, boleh merawat gatal2 di bahagian faraJ . Boleh serap keluar keputihan boleh mencerahkan kulit di bahagian faraj,menyamankan faraj ,boleh merawat masalah ruam di bahagian lain, boleh jd pengganti deodorant, merawat buasir, merawat luka kecil..



itu jer kut setakat arini....sape yang berminat ngan produk JAMU SUSUK DARA leh pm cik dah yek...cik dah sedia membantu...



Cik Dah Faridah

facebook : cik dah faridah


1 kabo mende gok:

Riedaffya ibrahim berkata... BALAS

hai tokey....semoga murah rezki lepas ni ye,...