Khamis, Ogos 29, 2013

beraya di rumah blogger rieda ffya

hari raya ke lima dapat jemputan open house rumah baru rieda ffya
kalu kira alamat yang dibagi tu jauh jugak nun di marang
seb baik la en suami nak pegi jugak...mula2 nak pegi risau jugak takut kena tempuh jem..
almaklumla teganu ni kalu musim perayaan tak sah kalu tak jem

alhamdulillah buat pertama kali bersua muka jugak akhirnya dengan blogger rieda ffya ni
selama ni asik baca blog & tengok gambar kat facebook jer..

 
satu2 nya gambar yang cikdah cilok dari blog ida..hehehhe....cik dah malu nak bergambar sebenarnya
ni pun kalu tak silap asben ida yang amik
tertunggu jugak cheqna sampai..tapi nampak gaya takde rezeki nak jumpa..
thanks ida atas jemputan ..lenkali jemput lagi yek...hehhehehe


untuk pengetahuan nama kami berdua sama...

3 kabo mende gok:

Ain Noraini berkata... BALAS

seronokan...dpt jumpa kwn2 dari alam maya ni.,,

Riedaffya ibrahim berkata... BALAS

ehem..siap ade entri ni..malu plak i..thanks datang...n jgn serik nk dtg rumah...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata... BALAS

wah best dpt jumpa realiti :-)