Khamis, Mei 09, 2013

Amacam ada berani?



tengok gambar pun dah terasa pening...kalu kena paksa lalu tu tak tahu ar..agaknyer jantung berdegup kencang kut....ntah2 jatuh bergolek

serius gayat wase.....heheh tapi zaman kanak2 dulu tak de makna nak gayat2 ni
seme panjat..pokok jambu..pokok rambutan
last sekali naik tempat tinggi masa tingkatan 5 kut
ada kem pembimbing rakan sebaya dekat hutan lipur chemerong,
daki puncak chemerong..g kat air terjun...masa tu dup dap dup dap jugak..
masing2 berpegang takut jatuh....fuhh pengalaman tak boleh lupa...

5 kabo mende gok:

jaja_NorLiza berkata... BALAS

musing kejap pale...hehehhe..
sy takut tggi pas naik rollercoaster kat genting...SERIK... eeerrr...

Zee Suhaini berkata... BALAS

zaman kecik segala pokok nak panjat..pokok nyor pon panjat (yang rendah je la)

(Lizz) http://haslizalizz.com/ berkata... BALAS

kala saya awal2 dah tak naik gayat tu...mau fengsannn...aahh dulu tak per jerkan takat manjat pokok tu biasa...tapi bila dah besar ni gayat dah terlebih...

ainnoraini berkata... BALAS

Tak beraniiiii...kakain ni gayat kat tpt tinggi2...rada mcm nk jatuh jer...ngeriii

Riedaffya ibrahim berkata... BALAS

kalo sy pon gayat ni..