Selasa, Februari 26, 2013

Masa tak dapat diundur lagi...now i'm siri 3

today i'm sweet seventeen...hahah sila jangan percaya....
macam tak percaya je dah masuk siri 3 sebenarnya...memang tak boleh nak undur ke siri 2 lagi....
redha seadanya ..and sedar diri usia makin meningkat jadi perangai pun kena ikut peredaran usia
(heheh tapikan terasa cam sweet 17 jer...ceh perasannnn)
alhamdulillah dan terima kasih untuk ayah & arwah ma
 jasa kalian melahirkan membesarkan memberi pendidikan dan macam2 lagi hingga menjadi seperti sekarang anakandamu hargai sangat....tak ternilai harganya....
untuk suamiku thanks sudi layan karenah binimu yang kadang2 haru biru ni
anak2 kesayangan mama muiz & fatihah...
mama marah tu tandanya sayang...bukan marah saje2...


8888888888888888888888888888888


masa ni umur 29 tahun 11 bulan.....jalan2 KL


harini punyer gambar di saat sweet 17........

tapi yang pasti cik dah sangat berisi ...pipi bukan main kembung lagi..hak...hak....
(sensitif guna perkataan gemuk)

4 kabo mende gok:

Riedaffya ibrahim berkata... BALAS

happy besday dear...semoga bahagia selamanya..

NM03 berkata... BALAS

hepi beday dear!

Zee Suhaini berkata... BALAS

happy besday...may allah bless u..

Jue a.k.a Ibu 2F berkata... BALAS

hb..huhuhu umur bertambah munujukkan kita makin matang..huhuhuhu