Ahad, Februari 10, 2013

Jalan2 cuci mata


hai korunk!!
manyak syok yek korang bercuti TBC....sob..sob...kampeni cikdah bekerja cam biasa..cuti TBC ni dah di replace ke bulan 5 nanti...sama dengan labour day..so pasrah disitu bila TBC kena kerja...


okla takmboh sedih2 
meh kiter layan citer merapu cik dah dulu........
minggu lepas cik dah bercuti kat KL
jalan2 cuci mata sket...asik terperap kat teganu ni jerk...
skali skala ikut en sani ke sana....kalu ikutkan bukanla bercuti sangat2 pun
cuma cikdah & anak2 mengekor suami hantar van kampeni dia ke branch KL ajer
sempatla pegi umah kakak & abg yang duk sana
sopim2 tu memang tak sempat langsung...sabo jela....




inila van yang membawa kami ke KL....alhamdulillah sampai jugak ke destinasi nya
rata2 yang tengok van ni cakap cam tak caya nak hantar ke KL..uzur dah pun
cikdah masa mula2 naik pun gelak ajer..tak pernah lagi jalan jauh dengan van...



sorang ceria sorang muka ketat...letih agaknyer jalan jauh naik van.....



kami suami isteri menanti hari umur bertambah......dan yang pastinya cik dah akan genap 30 tahun ni...
berehat sebentar di Taman Tasik Perdana...hahah tempat berdating cik dah ngan en sani dulu...
imbas kenangan la ni............



my kesayangan cik dah dunia akhirat


dah sampai KL cik dah tido umah abang kat Hulu Langat...itu yang dapat tengok bukit ampang yang cantik tu......besh jer duk atas tu...tapi dalam masa sama takut gak
sebab tempat tu tinggi sangat..dengan bawak anak yang jenis duduk tak diam ni
ada kerisauan la jugak kan....


tapi kan satu jer yang tak besh g KL.....nak melayan jem....tak suka2




1 kabo mende gok:

Kesuma Angsana berkata... BALAS

KL & jem mmg x dapt dipisahkan dah !