Khamis, Januari 31, 2013

KL Menjerit

hai teman2 sekalian.....kejap timbul kejap tenggelam kan cik dah ni..hehehhe..
aii takde idea nak menaip la teman2.....otak blur.....cuaca panas sangat kat terengganu
heheheh..aritu susah bilamusim boh..hujan..hujan..banjir..banjir...
skrg susah hati musim panas....
ape boleh buat..cuaca sentiasa berubah kan...
insyaallah kalau takde aral melintang esok kami anak beranak nak ke KL
dah lama tak jejak KL sebenarnya..last skali tahun 2008 masa abg cik dah bertunang
pastu tak pegi2...5 thn jugak tu....harap2 cik dah tak lupa jalan2 kat sana lagi
sebelum pindah ke Terengganu tahun 2007 cik dah keje area Bandar Sunway
kat Dataran Mentari...ala dekat jer ngan Sunway Pyramid
dalam kepala ni kan nak pegi jalan2 dekat Jalan Tar
nak cuci2 mata..kalu ada berkenan harus beli
hehehe..bukan senang nak pegi KL kan...
ntah bila lagi dapat pegi....sob..sob...tempat2 lain tu tak tahu lagi
ikut jer orang yang membawaknyer...
ini pun suami cik dah ajak teman ntar van kampeni ke branch KL
kalu tak jangan harap dapat pegi...
tapi kami kena balik trganu naik bas la.....
sian jugak tak bawak anak2 jalan
asik terperuk kat kampung halaman jer
kalu berjalan pun balik kampung cik dah jela............
muiz dah pernah pegi skali tupun kecik lagi......fatihah masa tu lam perut lagi
ada sape2 nak ngedate tak?

5 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

slama berjalan2 r

Siti berkata... BALAS

idah, berapa lama mai KL?

cik dah faridah berkata... BALAS

@cheqna
ok..ok

cik dah faridah berkata... BALAS

@Siti
ari ahad blk trg semula...

mama ila berkata... BALAS

wah..jenjalan....heppy holiday =)