Isnin, November 12, 2012

terima kasih daun keladi...kella

Assalamualaikum wrt wbt........


wikiwiki........selamat pagi semua.........
ada yang bercuti ker arini..manyak syok yek korang yang bercuti sepanjang minggu ni
esok raya tapi bukan kiter yang raya...deepavali punyer raya..hik..hik...pesta cahaya kan....


ok2...semalam dapat bungkusan hadiah dari KL...
teima kasih daun keladi kella....
aritu cik dah saje main teka teki kat blog MATHARI
tak sangka pulak sangkut...6 gambar tapi 5 jer betul
patutnyer boleh teka sampai lebam tapi cik dah tak perasan
mungkin dah rezeki cik dah kut...

hadiahnyer cheesy wedges & sepasang kain cotton





alhamdulillah bolehla test cheesy wedges buatan sendiri nanti..kebetulan baru jer beli ubi kentang..heheh cam tau2 jer 


dan yang paling cik dah suka dapat kain pasang...memang niat nak buat baju baru pun tapi kain pasang tak beli2...ni kira rezeki tergolek la ni....




6 kabo mende gok:

Cik Fie berkata... BALAS

Wah ! Comelnya Blog Ni N Entri Pon Menarik . Saya Dah Follow Blog Ni . Harap Follow Blog Saya Kalau Sudi Ye :)

http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/11/musibah-mak-ikan-simpan-3-pemuda.html

teratai berkata... BALAS

Tahniah Cik Dah..memang rezeki tu. Nanti bolehlah pakai baju baru :)

Deq's Qienz berkata... BALAS

tahniahh murahh rezeki cik dah :)

rieda_ffya berkata... BALAS

tahniah idah..rezeki tu..kite da bce msg ari tu...nnt le next week sembang blk psl produk tu..minggu nu minggu hot ni...

inazamri berkata... BALAS

tahniah cikdah.

TiranaAduka berkata... BALAS

tahniah dari tirana aduka sis