Isnin, Julai 16, 2012

Nak tengok Atok tapi terbantut

KeSian sungguh la kat anak2.balik kampung aritu nak jenguk atok kat hospital tapi tak boleh masuk wad.jadinya terpaksa cikdah bergilir2 ngan en sani masuk melawat ayah.ketat sungguh peraturan hospital skang.

Berlegar2 dekat hospimart shoppe.asik nak membeli jer 2 bradik ni.seb baik ada taman cantik. Boleh juga bergambar..hik hik

Bosan menunggu dorang apelagi kehulu kehilir main lari2..mulut cam bertih jagung.bercakap ajer. Fenin mak dibuatnyer. Tiba2 Ada org lalu jalan senget2..dan dan muiz tanya nape org tu jalan gitu..aduss tebalnyer muka masa tu.org tu pun berhenti terkejut juga cikdah ingatkan dia nak marah rupanya bagi nasihat..terdiam muiz ngan fatihah.mintak maaf gak kat org tu kut2 la terasa.seb baik dia cakap takpe.tapi dah namanya budak2 kan.tak sampai 5 minit org bagi nasihat dia main semula.lompat2 kejar2.. Sabo je ler..
Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kabo mende gok:

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

sekarang memang hospital banyak tak kasi budak bawah umur melawat ....

moga abah cik dah cepat sembuh ye...

Zue AnnaLeeya berkata... BALAS

spital ktn mmg ketat doh leni....
bdk2 umo 12 thn ke bwh mmg xleh masuk.... huhu

smoga ayah idah cpt sembuh...

izz iizza berkata... BALAS

x tahu pulak undang2 hospital sekarang xleh bawa kanak2 masuk..:)