Rabu, Julai 11, 2012

Akhirnya........

assalamualaikum wrt wbt......

baru nak bersiaran..esok amik cuti la..malam ni nak balik jenguk ayah...mengenangkan ayah terasa sedih pulak...ari ahad lepas kan ayah dimasukkan ke hospital akibat kencing manis & ibu jari kaki sebelah kanan dah pun selamat di potong ari isnin lepas.tapi cik dah tak sempat lagi balik jenguk ayah..
sedih sangat2 bila ayah camtu cik dah pulak tak boleh cepat2 balik...sekarang ni mengharapkan umi ngan abang yang terdekat jerla...insyaallah malam ni akan gerak balik kuantan..rindu sangat2 dah ni kat ayah..

gini la kalu anak perempuan kalu sudah berkahwin pastu ada anak lagi...mmg tak boleh bergerak2 cepat la kalu terjadinya emergency..tak senang duduk dah rasenya..nak balik sorang pun tak boleh jugak mengenangkan anak2..sudahnya menangis keseorangan la...kalu bujang lainla boleh suka suki jer...
7 tahun lepas dah ada pengalaman berkampung selama 2 minggu dihospital menjaga arwah ma..kencing manis jugak tapi takdela sampai kena potong2 ni...

orang cakap hargaila mereka ketika masih ada..mmg cik dah hargai sangat2...sapela tak sayang ayah & ibu kan..ayah cik dah ni "bekeng"..dulu memang tak rapat pun..nak ape2 bagitahu ma jer...adik beradik semua camtu..kecut perut sket ngan ayah..tapi arwah ma pun dah lama pergi..jadi pape pun hanya ayah jerla..setiap minggu wajib tepon tanya khabar..yela jauh dimata kan..yg penting dekat dihati...


harap2 takdela kesan yang memudaratkan ayah...cepat2 sembuh..ayah pun dah tua..tahun ni umur 65 tahun doh.


~~result cik dah -ve..tapi lum sempat jupe doktor lagi untuk pengesahan...


5 kabo mende gok:

inazamri berkata... BALAS

balik cepat jenguk ayah tu.Semoga ayah cepat sembuh.Jagalah dia sementara hayat masih ada.

Zue AnnaLeeya berkata... BALAS

mlm ni balik neramla yer idah???
hati2 eh...
smoga ayah cikdah baik2 jer yer...

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

moga ayah cik dah cepat sembuh ye...

cheqna berkata... BALAS

insyaallah x dop pape..moga cepat sembuh

dyea irdina berkata... BALAS

sabar ye cik dah....insyaallah semuanya akan baik2 aja...bila nak mari umah kita duk bukit datu lenim