Selasa, Julai 17, 2012

Air masak pun boleh

Tak pelik pun tapi saje nak citer.. Biasa org cicah biskut dengan air panas la baru sedap.tak kisah ar air gape pun tapi anak2 cikdah air masak pun jadi ar.yang penting leh cicah...hehe..buktinya..




Relaks jer.biskut jacobs ngan air masak..



Dulu cikdah suka celop aka cicah biskut merie dengan air masak sejuk dari peti ais..sedap...mungkin dorang ikut perangai cikdah kut..biskut merie jer wat camtu.biskut lain tak buat ar..tak besh Zaman kecik jugak selalu ikut arwah ma pegi baca yaasin kat umah org tiap petang jumaat.aktiviti isteri2 peneroka.seronok sebab lepas sudah baca mesti ada makan2..keropok keping mesti ada.ape lagi cicah teh o panas la... Pelik tapi benar...hik..hik


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kabo mende gok:

♥cikmOt♥ berkata... BALAS

anak kita suka cicah ngan airmilo...berkeping2 leh dihabiskan....hehehe

Eliss Mie berkata... BALAS

eliss suka jugak cicah biskut marie ngan air sejuk :p teringat nostalgia kanak2. nasi ngan kicap pun dah heaven rasa ;p

harnida berkata... BALAS

hehehe samale kite...

gadisworld berkata... BALAS

ari masak pon sodappp.he..he