Selasa, April 10, 2012

Sape ada ubat penyakit malas

Assalamualaikum wrt wbt...........

ya ampun...sape boleh tolong cik dah ni?ubat please...........
kat umah la paling melampau M nyer...padahal keje kat opis ni relaks jer manjang
tapi bila balik umah penatnyer macam keje banyak...hihihih...
mungkin sebab banyak duduk kut.......mata pulak asik tertumpu skrin lappy jer

kalu kat umah tu macam tongkang pecah...ayoyoyo...ibarat camtu la
sebab cik dah jarang ngemas umah hari bekerja..kwang..kwang...baju berbasuh la tapi jarang berlipat selepas diangkat..terlebih rajin katakan...

citer pasal rumah sekarang dah 5 bulan kitaorang duk situ..alhamdulillah so far so good
yang paling besh tak payah bayar bil letrik..sebab bil tak sampai RM 20..lebih kurang lam Rm 19 jer
sekali jer kut kena bayar tu pun alahai sebab Rm 20.25...
hujung bulan nanti mak sedara nak kenduri anak lelaki nye aka sepupu en sani la..
besan mak sedara dari sabah pun datang sekali...alahai segannyer nanti
rumah pun tak settle2 lagi kemas..pintu tingkap pun lum berbaju lagi
masih dalam proses..percaya tak cik dah jahit langsir ngan tangan jer...beli kain yang senang dipotong & disembat tangan...saje nak mudahkan keje..
ginila kalu takde mesin jahit...ngan tangan pun jadi...tapi tula malas melebihi segalanya
tak siap2 lagi langsir jahitan tangan ni.........

please sape boleh bantu bagi ubat penyakit malas



~blog pun kadang malas jugak nak apdate..hik..hik




8 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

dah
paso payang ada jual nung
g r beli sekilo
hahahahaha

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

hahahaha..jue pun rasa malas sekarang nie..hahahaha

cik dah faridah berkata... BALAS

@cheqna
ada erk..wape sekilo?tapi mcm dok padan jer sekilo ni....hahahhaha

cik dah faridah berkata... BALAS

@cik Jue Aka Ibu Farisyah
tula kalu dang mari nyakit malas mmg dokleh wak gape la

ainnoraini berkata... BALAS

sama la jugak ada masa malas ya amat sangat...

suhaina laui. berkata... BALAS

cikdah...lame dh sue xdpt penyakit M ni...hehehehe...kalo xdtg xtau guane citer

cik dah faridah berkata... BALAS

@ainnoraini
itula..kalu dah dtg semua x leh buat

cik dah faridah berkata... BALAS

@suhaina laui.
hahha jauh2 la penyakit M ni yek