Rabu, Februari 15, 2012

Terima Kasih Nuffnang


ingatkan nuffnang dah tak suka blog cik dah ni........rupanya masih ada rezeki lagi 
dahla minggu ni memang takdok mood langsung nak mengadap blog

sebelum2 ni rutin pagi 2 bila masuk keje cik dah akan buka nuffnang
nak tengok la berapa kerat yang kunjung blog ni hari2 sebelum
sambil2 tu tengok gakla ada tak iklan yang melekat
key word yang bertahan "KEK OREN KUKUS"
padahal kek oren kukus yang cik dah up tu tak menjadi pun

tapi 2 3 ari ni memang cik dah tak cara langsung nak buka nuffnang
sebab dah tau dah amaun takkan bertambah dah
BE pun senyap tupah (senyap tupah baca sebagai takde langsung yek kalu tak faham)
rasenya kat 2 bulan tak gerak geri pun
dahla aritu nak cashout kena reject sebab cik dah tak letak binti
kalau tak sekarang mesti dah dapat cek tu 

arini terasa nak cek la pulak
rupanyer ada 2 BE yang kuar senyap2...
amboi tak bagitahu pun yek
alhamdulillah harap2 biarla bertahan bolehla campur dengan jumlah yang tak jadi di cashout tu...
pape pun terima kasih nuff yek

sayang kamu....





8 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

doh bakpe cheqna dok ajin boleh??

Mamamya berkata... BALAS

lia pun baru dapt 1 BE...

teratai berkata... BALAS

tahniah cik dah:)

Blog kak pun ada dpt 1 BE...selepas senyap tupah bulan Januari tu!

MamaYatie berkata... BALAS

tahniah cik dah..payoh nok bulih be le ning dop

cik dah faridah berkata... BALAS

@cheqna
aik dok saboh plk wase dok ajin bleh..blog cheqna kan apdate sokmo..visitor pun ramai..mesti ada tu..ce cek molek

cik dah faridah berkata... BALAS

@Mamamya
rezeki 2012

cik dah faridah berkata... BALAS

@teratai
tula smpikan hilang semangat nok berblog...ceh alasan kan..kan

cik dah faridah berkata... BALAS

@MamaYatie

mmg payoh pong....sob..sob..