Selasa, Januari 10, 2012

100112@ Galaxy L B

Assalamualaikum wrt wbt.......

selamat pagi semua........dah baca ke paper online pagi ni?
citer tentang beli henpon secara online...tapi kena tipu............
berita sepenuhnyer kat Hmetro 



KESAL...Hazirul menunjukkan lesung batu yang diterima selepas membeli telefon bimbit secara dalam talian.


nila kes terlalu percaya sangat.......nak beli henpon Galaxy S tapi dapat Galaxy L B
dah banyak sekarang kes tipu beli barang online
kadang takut sangat  nak beli ape 2 ajer
nasihat saya untuk kawan2 sekalian.......kalu nak beli barang online kenali betul2 penjual tu
tapi kalu nak terkena nak wat cemana kan.........

nampak gayanyer Galaxy L B tu bolehla wat tumbuk sambal belacan yek!!





5 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

cheqna memang kurang gemar membeli secara online...setakat nii novel jela cheqna beli online hok lain jangan harap

intan morsalin berkata... BALAS

igtkan cik dah nok tunjuk lesung batu baru tadi..hihihi...

kdg2 brg online ni indah kabar dari rupa...better gi beli kat kedai..leh tawar menawar,leh pilih sdiri...btul x?

cik dah faridah berkata... BALAS

@cheqna

tak puas hati kalu x nmpk n pegang sendiri....

cik dah faridah berkata... BALAS

@intan morsalin

keh..keh...wase nok beli jgk lesung batu dumoh tu..

mmg pun......kalu nk beli jgk..servey2 dulu

YAYA AZURA berkata... BALAS

nasib dia dok baik...
nok beli online kena hati2..
beli ngn org hok bulih dipercayai..
kena rajin brtanya kt forum peniaga nie buleh caye ke dok...