Selasa, Januari 03, 2012

03012012 @ cikgu mama

Assalamualaikum wrt wbt................

hai..hai baru nak bersiaran ni......arini amik half day sebabnyer kan muizzuddin masuk sekolah tadika
alhamdulillah semua berjalan lancar...pagi tadi pun tunggu sekejap jer..esok dan seterusnyer boleh la hantar & terus pegi kerja.......

sebab anak cik dah kan dah ketinggalan keretapi jadi cikdah jadi cikgu sendiri kat umah
cik dah terlebih rajin buat ABC & alif ba ta
pastu tampal kat dinding...itu jer cara cik dah nak ajar bagi muizzuddin kenal huruf

huruf ABC....sekarang ni ajar huruf besar dulu.......takde la ingat mana pun huruf2 tu...

Alif Ba Ta........
yang ni memang kena ajar betul2....huruf jawi

DAN 

hasil yang cik dah ajar selama ni

bolehla kan huruf berterabur lagi
suka2 muizzuddin jer nak tulis tu
takpela sekurangnyer dia boleh menulis


the latest picas pagi tadi before pegi sekolah...pakai baju biasa jer dulu
sampai kat sekolah baru cikgu bagi sepasang
tapi tak sempat pun snap pakai baju biru tu....
dahla besar gedabak baju..takde saiz......

sianak dara patutnyer dihantar sekolah jugak
tapi takpela tahun depan jer la dik yek...


~ ada budak tadi tu dari pagi sampai la waktu balik asik dok menangis jer mak dia tinggal
kuat pulak tu...cabaran jugak yek ngajar budak tadika ni







10 kabo mende gok:

Qaseh berkata... BALAS

sama dgn anak sulung sy masuk tadika tahun ini tp esok baru start sekolah

rajinnye akak ajar muiz

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

rajin betul cik dah....nantui mesti muiz pandai tue...

teratai berkata... BALAS

teringat zaman anak bungsu (syu) masuk tadika, terpaksa tunggu, lepas tu tkejar2 nak gi skoloh pulok...nasib baik masa tu ngajor petang!

tabiklah anak cik dah tak ngangis!

♥cikmOt♥ berkata... BALAS

aler, anak kita sorang jek yang stat sekolah minggu depan...minggu ni tak dapat la nak anto...apak dia outtensen seminggu...hehehe...

cik dah faridah berkata... BALAS

@Qaseh

dah tggjawab kiter jgk kan..xleh serah 100% kat cikgu..

kdg2 sian jgk kat dia sbb cik dah ajar garang sgt..siap ada rotan lg

cik dah faridah berkata... BALAS

@cik Jue Aka Ibu Farisyah

heheh..insyaallah hrp2 gitula...

cik dah faridah berkata... BALAS

@teratai

sy yg x konfiden sbnrnya takut dia menangis...tp ok jer tgk masa blk dr sek td

cik dah faridah berkata... BALAS

@♥cikmOt♥

xpela cik mot nak wat gane...takpe mesti boleh kejar lg budak2 lain tu..tp mesti mggu pertama ni cikgu ajar main2 jer dulu

cheqna berkata... BALAS

hahahahaha
sabo jela

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata... BALAS

takpe anak2 ne kena ajar dalam gembira baru sennag diorang tangkap..anak saya pun sedang belajar lagi..