Isnin, Disember 19, 2011

Karnival Hijrah


untuk orang2 yang berada di Pantai Timur 
Kelantan ,Pahang & Terengganu 
marilah beramai2 ke Tapak  Karnival Hijrah yang bakal berlangsung di Dataran Syahbandar Kuala Terengganu 22 Disember hingga 24 Disember ini
tak lama dah tu ari khamis ni jer lagi

kepada peminat2 Ustaz Don tu bolehla datang beramai2 yek
anjuran TVALHIJRAH
bukan Ustaz Don jer ada..ramai lagi yang lain seperti Irma Hasmi,Yassin,Nora,
Aishah,Munif,Unic,Jay Jay,Al Mawlid

%%%%%%%%%%


kalau Jom Heboh boleh pegi apa salahnyer pegi kat Karnival Hijrah pula kan...


5 kabo mende gok:

diana berkata... BALAS

meh ambik akak kat penang ni..:)

teratai berkata... BALAS

alaa tak leh balik time tu, kena gi sekolah sbb pd 22/12 tu result PMR doh keluar~bertugas!

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail berkata... BALAS

salam sis. wah..karnival hijrah.tapi takleh gi bab mase tu adik kawen.wuwu~

cik dah faridah berkata... BALAS

@dianaolo jauhnyer nak g amik...

cik dah faridah berkata... BALAS

@terataiolo terlepas la yek...idah pun x tau dpt g ke tak ni...