Rabu, Disember 14, 2011

30 minit Ustaz Don

 Assalamualaikum wrt..wbt...


baru nak bersiaran....haaha takde org kesah pun cik dah oii...

sekarang ni hati cik dah terpaut dengan siaran TV Alhijrah
especially 30 minit Ustaz Don...masa mula2 dengar nama dia ni macam pelik jer..
tapi rupanya besh bila dengar ceramah ustaz don ni
cik dah tak pasti bila mula2 rancangan ni bersiaran
sebab cik dah baru jer tengok
ceramah 30 minit ustaz Don berkaitan fardu ain & tajwid
ceramah yang santai memang orang akan terpikat cara penyampaian ustaz don ni
siap ada praktikal lagi
rancangan 30 minit UstaZ Don ni bersiaran 10.30 malam..
tengokla tak rugi pun..dapat ilmu lagi






Ustaz Don Daniyal Don Diyajid






~2nd time jupe nama orang DON..yang 1st tu nama panggilan DON..berasal dari sarawak...ustaz ni tak pasti dari mana...cara cakap macam orang utara jerk






3 kabo mende gok:

ainnoraini berkata... BALAS

kak ain pun suke tengok rancangan ni..ada jugak buat n3 pasal ni..

bestkan cara dia penyampaiannya tu..terang dan mudah faham..

intan morsalin berkata... BALAS

pernah tgk rancangan ustaz Don ni...

aRniNasiR berkata... BALAS

dia orang penang