Khamis, September 22, 2011

Baju Lipat

hai korunk..........
cik dah ni asik tenggelam timbul jer kan.....
jangan tak timbul2 sudahla cik dah oii...
macam chipsmore pulak dah kan...
sejak akhir2 ni kemalasan memang menguasai diri nak berapdate
tapi korunk jangan risau cik dah rajin blogwalking...kih..kih...

nak citer pasal anak dara nan sorang tu
sekarang peel dia menjadi jadi pulak
penangan nak masuk usia baru kut bulan November nanti
bukanla perangai ngengada merengek2 tu
tapi perangai memilih baju
kalau sudah mandi tu dia akan cari sendiri baju yang dia berkenan
yang kiter bagi ni kena pujuk leklok baru dia pakai
sekarang ni dia asikla nak pakai "baju lipat"
baju lipat tu dia yang sebut = baju berkolar sebenarnya
meh nak tunjuk baju peberet dia

gambar petang semalam..masa ni cik dah baru balik dari keje
cik dah perasan asikla dia nak pakai baju ni
pagi jemur tengahari dah pakai
esok tanya lagi...ish..ish...
kadang2 dibantainyer baju berkolar abg long dia
nampak gayanyer kena cari tshirt girl berkolar la lepas ni



eh eh ada jugak dia yek
sebok suh amik gambar tangan dia tu...




p/s : rimas tengok rambut fatihah kat depan tu..serabai..geram wase nak potong
aritu potong dah sebab rambut belakang dia menegerbang macam hantu kak limah
potong ke tak potong erk rambut depan tu...




4 kabo mende gok:

Mama Hanim berkata... BALAS

hehe anak dh makin besar makin pandai bergaya la tu kan c.dah.

So Shy Lady berkata... BALAS

lamanya t.dtg cni huhuhu

ooo tu kita pnggil baju bucuk hihihi

ainnoraini berkata... BALAS

mmg dia suka sangat pakai baju mc tu ye...maknye kene beli lagi la nnpknye...

intan morsalin berkata... BALAS

hehehe..jenuh nak lyn prangai anak2 ni kan...mcm2 hal..tp sonok...