Rabu, Ogos 10, 2011

Kuih Sagumpal


 sila lap air liur korang yang meleleh tu....pose..pose..

my peberet kuih di bulan pose
ada yang tak pernah tengok kuih ni?
sedap wei kuih ni...
dalam dia ada inti kacang
pastu kuah santan
RM1 untuk 2 biji...
kuih yang en sani beli ni 
lambat basi pasal santannyer diasingkan
port biasa en sani cari sagumpal ni area batu rakit


~mcm senang nak buat kuih sagumpal tapi takde masa la plk nak buatnyer


5 kabo mende gok:

LYAfrina berkata... BALAS

se umur hidup..lya x pernah rasa lg kuih ni... rsa mcm nk try.. tp xtau nape cam x lps.. sedap x?/ rasa mcmana??

cik dah faridah berkata... BALAS

@LYAfrina
sedap lya...kalu pernah makan bronok tau la rasenyer..tp sagumpal ni ada inti

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

sagumpal...sedap tapi cik jue tak suka sangat..mok memang suka sangat kuih nie....

Zue AnnaLeeya berkata... BALAS

mmg beh sagupal nih...
peberet kakzue nih idah...
mkn sejuk2... perghhh...

pena rozie berkata... BALAS

Dulu tak pernah nak rase. Tetapi dipaksa oleh dak2 opis. Langsung sekarang ni suka la.