Isnin, Julai 04, 2011

mak tiri tu jahat erk??

balik keje semalam umah bersepah2
kusyen & bantal bertaburan
biskut2 hancur pun ada depan tv
keje sape lagi kalu bukan 2 bradik tu
bila tengok keadaan gitu aura mak tiri pun menjelma la

"muizzuddinnnnnnnnn kemassssssssssss"
hahahha dan dan jadi mak tiri kan...
gitula anak2
kejap jer umah tu kemas pastu bersepah balik



~mak tiri tu jahat sekadar tajuk jer yek...cik dah x kata pun mak tiri tu jahat sebabnyer cik dah pun ada mak tiri gak...baik jer..alhamdulillah boleh jaga ayah






4 kabo mende gok:

r|nA @ ja|j|na berkata... BALAS

ahaha, mmg gitulah..rina mmg selalu jadi mak tiri kat rumah, ekeke..

irma berkata... BALAS

mak tiri tu xderlah jahat...tp...kasih sayang yg diberikan macam x sama seperti ibu kandung...as my xperience lah coz ima ada mak tiri dari umur 5thn lg...mak kandung meninggal masa umur 3thn lebih lagi,adik yg bawah ima umur 1thn..ermmm...mmg rindu sgt nak rasa kasih sayang seorang ibu kandung :(

cik dah berkata... BALAS

@r|nA @ ja|j|na...bukan mak tiri betul2..hehhe..

cik dah berkata... BALAS

@irma.cik dah pun ada mak tiri gak..4 tahun dah....so far so good boleh jaga ayah..anak2 kan jauh....