Rabu, Jun 29, 2011

Malaysia Hari Ini

Pagi2 sebelum g keje memang cik dah layan MHI Tv3 dulu
ala bukan tercongok beria pun
sambil2 bersiap nak g keje pun leh dengar
jemur baju pun sempat lagi tu layan MHI tv3
kire lalu lalang depan tv sambil wat keje sambil tengok tv

lebih2 lagi kalu pengacara hari tu yang cik dah minat
like Abby Fana,Mzul,Ally & Fedtri

hahaha tapi pagi tadi tercongok juga akhirnya
arini pengacara berpakaian sukan sempena Feel  Good Run
tapi yang paling best Mzul share resepi sihat sebelum mulakan larian
nampak sedap sggh
en sani apelagi  beria2 la suh cik dah terai nanti
bahan2 nyer susu segar+oat+madu+olive oil+dadih & pisang
blend ajer pastu letak ais bila nak minum

Mzul & Ally Iskandar tengah mendemo resepi oats milk shake







7 kabo mende gok:

kella berkata... BALAS

woohhh.. dengar macam menyelerakan.. nanti cik dah uat kabo ke kita ya... tunjuk gambo sekali! =)

irma berkata... BALAS

selalu ima pon pepagi layan MHI lepas anak2 semua pi skolah...hr ni termiss lak...huhu

ieda berkata... BALAS

wahhh akak leh cuba nie :) suke sgt oats :))

zaidah berkata... BALAS

klu letak kurma lagi sedap tau...

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata... BALAS

buleh la cuber..nnti kaborla camne kebestan air tu eh idah ehhehe

So Shy Lady berkata... BALAS

oat heheh boleh telan cuma ambik ms skit ;D

.:Mama Dhia:. berkata... BALAS

sedap ker campur pisang????hhmm..