Khamis, Mei 05, 2011

Murtabak Maggi

hai korang

balik keje petang semalam kan cik dah testing wat murtabak megi
sedap jugak rupanya,makan panas2
hah ni kes terpengaruh ngan menu2 gathering blogger kuantan baru2 ni
kat entry blog kak zue
cik dah buat simple jer dulu,kata testing kan
sebijik cam telur dadar jugak
3 biji telur, sebungkus megi,bawang,karot,perasa spt lada itam,garam,rencah megi,rempah gulai,
itu ajer cik dah guna
kalu nak sedap lagi tambah ar ayam or daging cincang

en sani balik keje tu cik dah pelawa la makan
and main teka teki 
hahah dia cakap rase macam jemput2 jer
cik dah cakap peratila betul2
lambat benor main teka teki 
cik dah terus bagi jawapan "murtabak maggi"
mungkin tenggelam ngan telur sangat kut
fatihah makan 2 slice
suka sungguh makan sekarang


4 kabo mende gok:

zaidah berkata... BALAS

ringkas tapi sedapkan cik dah...

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

zaidah

a'ah...x cukup pulak tu

LYAfrina berkata... BALAS

rasa gane ni?? x pnah mkn g martabak maggi.. sedap dok?? fain msti suka ni, sbb dia hantu maggi..

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

lyafrina
sedap like murtabak jgk...try ar..mesti fain suka