Isnin, April 04, 2011

toksah cakap banyak arini yek!!!

Assalamualaikum wrt..wbt

selamat pagi semua
ceria ceria selalu
besh tak layan ABPBH malam tadi
part yang nak umum bintang paling popular tu paling hangat
kelakar habis kan
dengan barisan pelawak yang betul2 gempak
dah agak dah mesti Shaheizy Sam menang
anugerah skrin pun dia menang aritu
ok..ok..berbalik kepada tajuk kat atas
arini cik dah kena shhhhs
tokleh cakap banyak2
kang jadi lapar pulak
arini cik dah start pose ganti
huhuhuuh..lagi 4 bln jer nak masuk bulan Ramadhan
 jom pakat2 pose blka.....


7 kabo mende gok:

LyNn HaMzAh berkata... BALAS

bagusnya dah start ganti puasa...lynn nie tgh preggy...harap dapat la ganti puasa juga...

LYAfrina berkata... BALAS

SLAMAT BPUASA..

LYA PON BILA XTAU NK START GANTI

etiey.com© berkata... BALAS

slmt berpuasa.. hehhe saya dah qada masa puasa 6 aritu lg tp ada 1 hari baki. ntah bila ler

~aSHa~ berkata... BALAS

selamat berpuasa

MamaRaisya a.k.a Lisa berkata... BALAS

wah dh start puasa ekk..lisa lum sempt n xde smngt lg nk ganti...huhu...tgu adik dtg sini la..smgt ckit nk puasa ada geng...kui..

NM02 berkata... BALAS

baru ganti dua hari... selebihnya entah le bila nak start balik... aiyakkkkk

ratusiput berkata... BALAS

tak tgk pun abp.tggu ulangan la kalau ada.ehehe..ratu lg 3 ari je nk ganti pose...