Khamis, April 14, 2011

Jiwa Muda

arini besday abg cik dah yang paling tua sekali
walaupun dah masuk umur 40 tahun arini
tetap berjiwa muda
kalah ngan org muda la
kih...kih
minat ngan motor besar sejak zaman dok U lagi
dulu dah pakai TZM
pas dah kawen jual motor tu
sekarang dah anak 4 kembali datang minat nak berbikers semula
ish...ish..
dah jual jugak motor kaler oren ni
setahun jer pakai
sambar motor kaler hijau pulak
tu nampak tak motor kaler hijau tu


~masa cik dah bercinta ngan en sani,dia pun ada motor TZM
skali jer naik pastu cik dah suh jual
sebab susah tau nak naik motor gitu
tertonggek bontot jadinyer...kih...kih....

6 kabo mende gok:

Jijahh @ f.k berkata... BALAS

tapi kann ... naik motor besar tu memang best sangat kalo membawak nyerr ... jijah pun sukerrr ...hiks ..

azwa amani berkata... BALAS

abg amani pun suka moto besar, tapi sbelum dia kawin aritu, dia dah juall...hoho...kesian tgok die..

LYAfrina berkata... BALAS

ABG CIK DAH KE TU?? TP X NMPAK CAM UMO 40 PON... MCM MUDA LAGI :-)

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

jijah
besh ker?kalu dok rapat2 besh ar ringan jer..

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

azwa amani
nape jual cpt ngat...hehehheh

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

lya
percayala.............
jiwa muda katakan