Ahad, Mac 27, 2011

hujan malam jumaat

syokkan tido hujan2
malam jumaat pulak tu
ish..ish..ish...
tapi cik dah tak lena mana pun
sebab hujan selebat lebatnyer
risau kut2 ada pokok tumbang timpa umah jer
ish mintak dijauhkan dari perkara buruk gitu
hujan kali ni seperti hujan musim bah @ tengkujuh
memang hujan sungguh2 la orang kata
hujan semalaman tu menyebabkan jalan cik dah nak g keje dinaiki air

gambar ni ari jumaat petang
hujan dan berenti
masa ni cik dah nak g hock kee seng gong badak
bonceng motor jer malas bawak anak2
masa lalu jalan ni terkejut
ingatkan tak naik air
skali paras betis
ni en sani yang bawak motor
kalu nak harapkan cik dah bawak sendiri mesti tak berani nak harung air
v
v
gambar kat bawah pulak ari sabtu
masa nak g keje en sani berani2 kan diri lalu jalan tu
skali tengok ada kereta lekat tengah2 jalan tar
memang hadang terus 
kereta tu nak u turn balik 
sebab kat depan tu ada air lagi
ada lam 15 minit kereta tu dok camtu
kebetulan orang lalu nak pegi keje
bolehla tolong menolong
cik dah ngan en sani turut sama berenti
sampaikan cik dah lewat masuk keje







3 kabo mende gok:

✿ etiey erywan ✿ berkata... BALAS

Hujan rahmat. kesian dengan mangsa banjir yg maish di penempatan di kerian, perak kan

dyea irdina berkata... BALAS

hujan malam jumaat!!!!!!! hehehhehehehe...kita kat johor ni kepanasan cam cacing ...tp klu dah sampai banjir dok best la plok ork..banyok hal tergendala..lain kali c.dah bawok la bikini snang jupa banjir je leh berenang redoh nok g kije..hehehhehe gura je

intan morsalin berkata... BALAS

askm cik dah...tganu dilanda banjir dih..alhmdulillah sya dok sakut bnjir..sib baik sya blik putajaya ari ahad...kdai kwan sya kat kerteh pon kna bnjir...nyaknyer ke dia...