Sabtu, Disember 11, 2010

Sabtu yang membosankan

Selamat pagi

uii pagi2 dah rase bosan tau
sebab arini kat opis takdak orang
sunyi sepi ajer
yang ada cuma 4 orang ajer
yang tak beshnyer cik dah sorang ajer pompuan
lagi 6 orang amik saturday leave
cik dah amik doh sabtu lepas
sure2 arini bosan giler
takkan nak mengadap facebook ajer arini..
beshnyer kalau arini cuti jugak..
terasa cam bantal memanggil pulak
hahahha..tido ajer ingatnyer yek!
xdelah kalu cuti boleh rehat2 sama 2 budak kat umah tu
nak buat ape yek arini
keje bukan ada sangat pun..



3 kabo mende gok:

Cz Aina berkata... BALAS

huhuhuhuhuu..
same la,boring sabtu mcm ni..mcm biase facebook smpai la balik....
huhuhuhuhu..

SafaRi09 berkata... BALAS

alahai.x mende nak buat mesti bosan giler kan. saya yg bujang nie pun bosan giler gak walaupun cuti.hehehe. aktiviti pepagi gini dok tgk siling jer la.

LYaFRINA berkata... BALAS

keje hari sabtu sgt2 dok best!!!