Isnin, November 15, 2010

Bukan ubat tapi mujarab

hahaha cam iklan tv pulak
"bukan ubat tapi mujarab"
iklan green tea colostrum

aritukan cik dah gitau yang selsema tak hilang2 lagi kan
seksa jiwa nan raga tau
sok sek sok sek kat opis
pahtu adalah sorang akak ni bagi petua
terima kasih kak siti

balik jer keje petang khamis tu
cik dah teringat akan nasihat kak siti tu
sebelum tido cik dah cari ar kunyit kat lam bekas bawang
seb baik esokkan tu cuti
kalau dak memang cik dah jadi badut ar
hidung kuning..kah..kah...

sape tak kenal kunyit hidup
inilah dia..
ish takkan dok kenal kut
ari2 masuk dapur


bukti yang memang cik dah ikut petua kak siti
percayala...
hahhah orang suh amik air kunyit aje
cik dah pegi tempek kunyit2 tu skali
kah..kah..
budak berdua tu pelik jer lihat mama dia
esokkan tu hidung cik dah kuning
and alhamdulillah hilang selsema 
hilang segala sok sek sok sek tu

so dah terbukti kunyit tu leh hilangkan selsema kan
so korang2 yang masih selsema tu bolehla wat cam cik dah..

1 kabo mende gok:

zue @ annaleeya berkata... BALAS

tulah... jgn tak caye dgn petua org2 lama nih... mujarab tuh....