Khamis, Oktober 14, 2010

makan makan & makan..

Selamat Pagi seme rakan2 sekalian
dah brekpes ker?
makan ape?
hah ada yang tak brekpes lagi
ish..ish...boleh buat keje ker kalu tak brekpes
arini cik dah brekpes ngan nasi impit kuah kacang
gigih malam tadi rebus ketupat nasi nona tu
kuah kacang pun wat malam tadi gak
tak payah tunggu raya wase nak makan terus buat
bukan susah pun

bosan ar 2 3 arini tak tahu nak masak ape brekpes
asik2 nasi goreng,bihun goreng
kalu yang masak sendiri cepat tul bosan kan
kalu brekpes yang beli amboi bukan main lagi cik dah
ari2 nasi lemak takpe
kalu nak masak beria2 cam nasi minyak,nasi lemak tu cik dah cam "M" la pulak
almaklumla bukan tukang masak pro

sape gok ada idea masak brekpes yang mudah
share ar nagn cik dah
asbeng cik dah jenis makan berat pagi2
tapi kalu boleh nak yang senang2
sebab cik dah ni bukan jenis bangun sebelum subuh..kui..kui
hantu pemalas tul kan...



3 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

oo
cheqna makan kedai je..
hahahahahahaha

idah @mama izzya berkata... BALAS

idah dokleh mkn kedai sokmo,sian anok dumoh nok mkn pende...

S.I.T.I berkata... BALAS

idah,
goreng roti celup telur (french toast) pong best gok...