Ahad, Oktober 31, 2010

Aku yang bersalah

Selamat pagi
ish..cik dah rase bersalah sangat2
fatihah kan demam tapi cik dah still datang keje
kalau ikutkan memang tak sampai hati nak tinggalkan dia
tapi ape boleh buat ada keje yang perlu disettlekan
lagi pulak lady bos tengah bercuti sekarang 
mana bleh dua dua bahagian akaun bercuti serentak
melainkan betul2 emergency
tapi cik dah tetap rase bersalah


fatihah malam tadi kul 12 malam
nampak segar sikit
cik dah jelum kepala dia ngan air ramasan daun rambutan
cik dah rindu sangat2 kat fatihah yang dulu
ceria,suka ketawa,manja
tapi sejak dia demam 
senyap jer umah tu
panggil mama pun tak
sedih sangat
muizzuddin pun takde teman nak main
adiknyer asik melepek ajer..
seb baik fatihah demam tak merengek
diam jer..
tapi yang susah ati nyer
ubat susah giler nak makan
makan nasi pun tak wape nak
semulut dua ajer..

"mama harap fatihah cepat sembuh"
rindu saat2 ceria bersamamu sayang..









5 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

dok tepek kool fever ke dah??
moga fatihah cepat sihat la...
lening hujan berek doh..

idah @mama izzya berkata... BALAS

tepek dok dang 2 saat nyer buang..last2 tepek kool fever kat blkg..

|| a - j . E . E || berkata... BALAS

semoga fatihah cepat sembuh la.. cik dah bahaya kan kalau budak demam tak makan nih...

LYaFRINA berkata... BALAS

asya pon demam..
tp kali ni cpt baik, sbb beli ubt demam y masuk kot bawah tu.. dia ssh nk mkn ubt... letak 2 x j.. terus ok.

get well soon fatihah..

LisaVsKhusairi berkata... BALAS

sian kt fatihah...moga cepat sembuh la...hemm...raisya 2 minggu lepas demam...leni tgh selera blk mkn...tp peel jenis supe fatihah gak klu demam...hehehe..payah nk mkn ubat...dia lak klu demam mesti panas kaw2...takut sgt2...asyik nangis...cm fatihah okla xnangis....senang nk masak n buat keje...