Khamis, Ogos 12, 2010

Selamat berpuasa

selamat pagi semua
cane puasa ari ni ok?semalam ok?
mesti korang masak bermacam2 jenis lauk kan..
cik dah biasa2 jer..
dugaan betulla petang semalam..
hujan + ribut time nak balik
hujan selebat lebatnyer
terkandas setengah jam cik dah kat opis
nak redah mana boleh kenderaan cik dah kan tak berbumbung
tu yang susah
bulan puasa ni still balik kul 5..
jeles tul la kawan2 dapat balik awal..
gelabah la jugak bila terkandas ni
yela mak mertua kat umah tak wape sihat
so seme keje masak2 ni cik dah yang kena buat..
letihla jugak
sebelum ni sahur mak yang bangun dulu
tapi 2 ari ni cik dah la yang kena handle
seb baik ada yang tolong kejutkan..
huhuuuh..

papepun harap pose tahun ni lebih dari tahun2 yang sebelum ni...


4 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

buke semalam tak best manelah sbb echa demam lagi..kitaorg beli aje, makan nasi ayam..laik sahur pon beli jugak..

idah @mama izzya berkata... BALAS

uik sahur pun beli gak..hehhhe
x sakit perut ker nnt..

Ummi Aisyah || Cik Yah berkata... BALAS

la..siannya.dugaan first day berpose tu.Selamat berpose jugak

idah @mama izzya berkata... BALAS

cik yah
huhuhu..
hrp2 arini berjln lancar