Ahad, Julai 25, 2010

Tetap dihati walau bau nyer mengancam...

Suka ulam-ulaman tak?
sukaaaa..sukaaa...
eh sape yang menjawab tu?
sayaa..sayaa...

kat umah sekarang ada petai,my asben ngan Fil g ambik kat kebun ari jumaat..
fuh memang mengancam kan..biji2 nyer besar2..tapi cik dah tak makan banyak la..
ambik 2 3 biji jer..huhu sbb bau nyer kan mengancam sangat..hehhe..jenuhla nak sental toilet..kui..kui..

bulan lepas fil wat balik jering..cik dah tak wape makan..bagi cik dah rasenyer tak sesedap petai..hahhha..tp last2 ambik gak sikit..tak sampai pun suku biji jering tu...fil walaupun xde gigi tetap gigih makan ulam-ulaman ni..kui..kui...
kerdas pun besh kan tapi susahnyer nak jupe..rasenyer dah lama tak makan kerdas ni..huhuhu...
orang cakap kat kelate banyak ah kerdas ni..ye ke tak dok tahu la..


2 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

salam
memang tobak sedak petai..hahaha
jering cheqna dok makan..dok au bakpe
kerdas rohok nok cari sini..kelate banyak...

idah @mama izzya berkata... BALAS

mmg sedak pong petai tu cheqna..
tp dok tahannyer bau kuat dooh..
klau ari cuti leh tibai byk..ari kije kena peringat ah sket..kena sound kokrang kekgi kang..hahhhha