Khamis, Julai 08, 2010

Gadis ditemani 100 ular berbisa

Rasenyer baru jer wat entry psl ular..tup2 arini terbaca kat kosmo online tindakan berani seorang GADIS tinggal bersama 100 ekor ular berbisa..giler...giler cik dah rasekan..ularnyer besar2 plk tu...
dah la gadis lagi...ishh..ish..tindakan berani gadis ni dibuat sempena pameran dan pertunjukkan ular 2010...gadis itu beraksi dengan tinggal bersama ular dalam bilik kaca berukuran kira-kira empat meter persegi selama 12 jam sehari bermula pada pukul 9 pagi hingga 10 malam...uii tak sanggup cik dah wat camtu....ishh xde keje sungguh la gadis ni semata2 nak cipta rekod dunia sanggup berhadapan ngan ular2 tu...cik dah jupe ular sebesar batang kayu pun dah kecut perut inikan pula dgn 100 ekor...

inilah dia gambar gadis tu ngan ular2...besar2 oii...


3 kabo mende gok:

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata... BALAS

mak ai...kalo kiter confirm dah jerit ni...geli la takut pun ye...

idah @mama izzya berkata... BALAS

tu la..mau pengsan pat puluh kali agaknyer...

LYaFRINA berkata... BALAS

uishhh.. geli geleman...