Selasa, Julai 13, 2010

ayoyo..sudah pandai yek..

mama :dik,bakpe dahi calar?
fatihah :aboh tekit (sambil tunjuk lengan dia)

aik mama nyer tanya lain,lain yang dijawabnyer..

My mil cakap dahi fatihah calar sbb dia lasak sgt..ada ke patut dia masukkan kepala dia kat almari tv..tempat mama letak dvd player..ish..ish abg long pun x buat mende2 gitu..terlebih advancela plk anak dara sorg nih....pahtu siap punggah barang dalam lemari yg rendah tu...
tapi cik dah mmg nak gelak bila dia ckp aboh tekit..ntah bila tak tahu tu kena tekit..mgkin ada ah tu..
tapi lain2 citer xde plk dia ngadu..
tengok budak umur x 1 thn 8 bulan dah pandai ngadu..berlakon la tu..hehhehhe

TEKIT ~CUBIT

4 kabo mende gok:

AYU berkata... BALAS

idah; tekit tu ape?...apa2 pun budak2 ni memang panjang akal...ader aje benda yg dia nak buat... dia nak mengemas tu..hehe

idah @mama izzya berkata... BALAS

AYU~
TEKIT TU CUBIT LA..HAHHA ORG TEGANU KANG...

Ummi Aisyah || Cik Yah berkata... BALAS

pandai plok dia ngadu hahah..tekit+cekit

idah @mama izzya berkata... BALAS

cik yah
uishh budak jamang lening kang..
cerdik blaka..