Sabtu, Julai 17, 2010

ai terlalu berkire ker?

sakni cik dah g Emporium Hock Kee Seng Gong Badak time lunch hour..ala dekat jer ngan opis mencari susu fatihah yang hampir kehabisan...Fatihah minum susu Dumex Dugro skang...so masuk HKS mmg tuju kat bhgian susu jelah malas nak meninjau sbb beg duit tengah menipis skg..huhuuh..nak dijadikan citer dah lama dah perasan mende ni tau..susu yang cik dah beli tu tak sama harga yang ditampal ngan yang discan..cane tu?huhuuh..mesti ramai dah yang terkena tapi tak perasan kan..cik dah lama dah perasan & pernah gak bertanya..katanyer salah tampal harga..itu bulan 12 tahun lepas...dah tu takkan sekarang pun salah letak harga lagi..
masa scan tu cik dah tanya cashier tu nape tak sama..dgn mudahnyer dia cakap tak tahu..tapi cik dah malas nak tunggu lama cik dah snap gmbr harga tu ngan henpon pahtu terus blah..
ni hah bukti harga yang ditampal tapi resit harga lain yek..tambah lagi 20 sen..
cik dah beli yang 650gm jer sebenanrya..bertahan ah seminggu lebih..fatihah tak minum susu banyak..dia banyak makan mende lain..keje nyer makan jerk..cik dah malas nak beli stok byk2..lagipun pasaraya dekat jer..naik motor 5 minit jerk...

kalau korang wat cane erk..report ker?

1 kabo mende gok:

wanie_cmi berkata... BALAS

alahai..baiknyer hatiii....
kalau mama...habis satu supermarket mama canang..hehhe...

Hari tu beli bantal kat tesco..harga letak lain..scan lain..complaint....mmg harga bantal tu mhl..tp sapa soh dia letak harga salah...
pastu penah beli pampers...hega kata lain promotion lain..bl dah argue...diorg salah..dapat hega murah tu