Rabu, Jun 30, 2010

Sayangi anak anda

Subhanallah...Sungguh sedih melihatkan gambar2 dibawah..anak2 diikat seperti binatang...tapi kenapa smpaii gitu skali..anak2 diikat di gril..hrp maklum dr sumber gambar itu bukan di negara kiter yek..
kawan sekalian jgnla sesekali wat anak2 camni...anak2 ni anugerah yg tak bernilai yg kiter perlu jaga...sesusah mana skalipun jgn buat anak2 kiter camni...
sedihkan muka budak ni..mungkin lapar...


ish x terkatala cik dah melihat gambar2 diatas ni...



6 kabo mende gok:

LYaFRINA berkata... BALAS

ishh.. dasyat. ni kat pusat asuhan k?? naper dia buat smpai gini?? kesiannya.. ya allah.. sedih sgt2 tgk. Buat mcm binatang, pttnya budak2 bsr ni dberi kebebasan utk nikmati hidup.

idah @mama izzya berkata... BALAS

bukan la rasenyer..mcm umah usang jer..

saveme_zero berkata... BALAS

penah rsnya msk paper,ada sorang bapa tunggal..dia ikat anak dia kat pokok smtra dia g keje. dia x mampu nak antar kat taska. at de end...pusat taska bantu dia. offer utk jaga anak dia secara percuma. daif sgt agaknya..huhu. moga kita tidak tergolong dlm golongan ni..aminn. bersyukur atas nikmat yang diberi-NYA.

idah @mama izzya berkata... BALAS

mintak la kiter dijauhkan dari sifat2 ni...sayang anak2 sptmana mak ayah kiter syg kiter jgk..

Ummi Aisyah || Cik Yah berkata... BALAS

speechless:(

AYU berkata... BALAS

ini kes apa pulak nie?...hai mcm2..