Rabu, Jun 09, 2010

Penagih gian curi seluar dalam & coli

Hobi yg pelik...sorg lelaki ditahan kerana menyimpan 400 helai seluar dalam 10 coli wanita....(sape yg punyer...)mula2 tu polis nak g berkas dia sbb terlibat dalam penagihan dadah.skali polis terjumpa mende alah tu seme..huhhu..mmg terkejut giler la..koleksi2 seluar dlm tu didapati dengan cara mencuri dirumah jiran2 dan ada jg yg dibeli baru...lelaki tu wat kije x senonoh ni sejak berada di sekolah menengah lagi...curi dan siap memakai lagi...huhuhu..maknanyer dah berpuluh2 tahun ye wat kije tu..yela skg dah nak masuk 40 an pun...macam2 hal sekarang kan... p/s..jgn sidai seluar dalam kat luar umah..nnt ada yg wat koleksi...huhuhu

2 kabo mende gok:

Ummi Aisyah berkata... BALAS

wak malu org tranung jer..patut kena buang negeri ni..:P

idah @mama izzya berkata... BALAS

hahha betul2..mcm2 hal yg berlaku kat teganu..kui..kui...