Khamis, Mei 06, 2010

Isteri jadi mangsa suami

Korang perasan x paper lately byknyer kes suami menganiayai isteri.. gerun bila mendengarnya.. mintak2 la kita dijauhkan dr kes2 yg camni... klau gaduh pun biarlah gaduh manja... kes yg terbaru suami pijak kaki isteri hgga patah.. geram punyer psl isteri mintak cerai kerana menjalinkan hubungan gelap ngan lelaki lain... smlm punyer paper suami menoreh kemaluan isteri terpengaruh dengan bisikan jin... ishh xde kije btul laki dia ni... sian bini dier x pasal2 kena jahit situ.. dah la dulu bersalin pun kena jahit byk doh... isteri kena bunuh pun ada sbb katanyer ada hubungan sulit ngan jantan lain.. bulan bila ntah isteri kena simbah cuka getah..sian plk... yang ni sbb isteri x memenuhi kehendak suami... macam2 hal skg kan.. nape byk sgt kes camtu erk skg.. kena pegi kursus umahtangga ni.. blum lulus sepenuhnye tu... sian isteri jadi mangsa.. kan x pasal2 dok dlm lokap plk nnt.. tapi klau kes2 yg berlaku adalah silap isteri itu jgk ermm x tahulah cik dah nak kata...isteri tu mmg saje cari pasal la tu... sedarlah wahai suami,isteri bukanla utk disakiti,sayangilah isteri2 kamu sepertimana kamu mengasihi ibumu sendiri...

1 kabo mende gok:

LIPISLADY berkata... BALAS

Assalamualaikum,
Itulah akibat kurangnya didikan agama, tak tau mana baik dan mana buruk..isteri adalah amanah Allah, bukan untuk disakiti, tapi untuk dilindungi, tapi dah jadi terbalik pulak dah...