Selasa, Mei 11, 2010

bulan bulan islam

muharram safar rabiulawwal rabiulakhir jamadilawwal jamadilakhir rejab syaaban ramadhan syawal zulkaedah zulhijjah.... bulan bulan islam...
ingat ke dok bulan bulan islam ni...biasa org paling ingat bulan ramadhan sbb kena puasa..pastu bulan syawal plk kiter raya...sebelum ramadhan tu dah siap2 soping baju raya mengikut tema...hehhe..bulan2 lain tu rase2 igt dok erk...cam cik dah pun kdg2 lupa gak..tgk kalendar islam tu baru ingat balik..ingat2 lupa... ramadhan dah dekat rupenyer..x lama lg kiter berpuasala kiter yek...x sabar rasenyer menunggu ketibaan ramadhan...tapi sebelum tu korang dah berganti ke blum pose thn lepas tu?hehhe...klau boleh segerakanlah yek... cik dah pun ontway berganti pose la ni..dah 2 ari pose..huhuhu...hrp2 berterusan smpai hbis la.. ari pertama pose cik dah wat kuetiaw goreng jer..lama benor x mkn..pastu wat bubur pulut itam sket...bila berpuasa ni anak2 cik dah cam kepelikkan sbb x brekpes sama2..hehhe..kena kuatkan semangat la..pose sampai hbis.. kawan2 jom la pakat2 pose...hehhhe..

4 kabo mende gok:

ummiaisyah berkata... BALAS

salam ziarah,
teringat pose ku yang banyak tak ganti lagi..huhu

Anje a.k.a Mama_Aqish berkata... BALAS

cepat je masa berlalu kan...tup2 dah nak posa balik...posa tak terganti2 lagik...

idah @mama izzya berkata... BALAS

~ummiaisyah
cepat2 la ganti yek..
sambil2 tu lehla turunkan berat skali..huahuaha...

idah @mama izzya berkata... BALAS

~anje
mmg pun idah pun rase camtu..pejam celik dah nak ramadhan...pastu raya..