Rabu, Februari 03, 2010

Apek Dan Margina

Sungguh ku tak percaya melihat si margina ini boleh panjat kerusi makan..mmg x percaya ah..kejadian berlaku kul 7 kat nak maghrib dah masa ni..Cik Dah sibuk kat dapur prepare makan mlm..Si Apek & Si Margina plk sibuk susun kerusi wat mcm bas...oh anak2 ku imaginasi tggi sggh...tgh masak2 tu tgk gak la dorg main2 ni..si apek ngan margina ni kdg baik kdg bergaduh..sekali pandang tertgkla margina dah bertenggek atas kerusi..ishh x percaya sbb sblm ni klau dia nak naik kerusi tu pun atas belas ihsan Cik Dah jer...2 kali margina berjaya bertenggek atas kerusi slps turun & naik...sbb x percaya sgt Cik Dah suruh Margina wat lg skali..pah sudah x bleh naik...pelik kan..klau kiter x pandang bkn main lg dier..tp bila disuruh buat pah sudah tak dpt2...Pastu Cik Dah bgth abah..ermm abah pun x percaya & suruh wat jgk..pah sudah x dpt2..si apek plk siap bersorak2 lg suh margina cpt2 panjat kerusi tu...apek..apek... tgklah aksi2 apek & margina ni..macam2 ragamkan bila nak membesar ni...
proses panjat memanjat...chaiyok... sukenyer dia dah dpt naik..hehhe ni atas belas ihsan Cik Dah yek!! eksenla tu dah dpt naik nak turun camtu plk...
si apek yg cute

1 kabo mende gok:

ibu emy efy eqy berkata... BALAS

semakin bijak mereka...