Rabu, Julai 15, 2009

fatihah @ klinik

Pg td mama bawak fatihah g klinik..timbang utk 8 bln.. pttnyer mggu lps tp mama x pegi..malas la weii... mggu ni rajin sbbnyer fatihah dah ckp2 8 bln so pegi je la.. timbang kali ni 7.20kg..okla tu naik.. mula2 smpai klinik tu fatihah diam jer..tgk jer org kat keliling dia.. dah lama sket mula la duduk dok diam..jenuh ngejor.. ada jer tmpt dia nak pegi...
mula2 smpai baik jer kan...pggl pun x bergerak..statik je situ..
nak ambik botol susu dier dlm handbag mama...
start enjin dah fatihah ni...berdiri pastu masuk bawah kerusi...
dekat meja pendaftaran...no giliran 8...kul 7 agaknyer dorg ni ambik giliran.. xpernah mama dpt 1st..hheheh sbbnyer mama selalu g kul 7.30 pg...kui..kui... kdgtu mak2 org ni main ngelat..nk no 1st mari awal2 doh ambik no giliran pastu lesap..blk ambik anak agaknyer...bila misi pggl 2 3 kali dok nyahut2..nilah nak no 1st sgt tp hlgkan diri...kan dah susahkan org...
lambat lg la dik..meh sini dl...kejap lg misi pggl
dah boring sgt agaknyer..beg org pun fatihah berkenan..ade jer benda nak dibuat mainnyer..
timbangan fatihah sejak lahir hgga skg... lahir ~ 3.46 kgs 20 ari ~ 3.70 kgs 1 bln ~ 4.30 kgs 2 bln ~ 4.70 kgs 3 bln ~ 5.35 kgs 4 bln ~5.70 kgs 5 bln ~ 6.05 kgs 6 bln ~ 6.40 kgs 8 bln ~ 7.20 kgs 7 bln xde sbb misi selang 2 bln utk appoinment.. berat fatihah dok naik byk pun..biasa 400 gm jer naiknyer..next appointment 09/09/2009.. aduh..malasnyer bln pose nak pegi klinik...tgklah klau rajin mama pegi..klau malas mama pegi lps raya je la erk..lgpun timbang jerk...

4 kabo mende gok:

Cik As berkata... BALAS

8 bulan dah boleh duduk ker .. takyah pegang .. tak jatuh ke .. Afiq pon dah 8 bulan lebih .. berat dia dalam 8 kilo lebih tapi takleh duduk ,.. kalau duduk pon kena pegang .. merangkak pon slow lagi

idah@mamaizzya berkata... BALAS

fatihah ni masa 7 bln tu dah bleh duduk n berdiri..cpt kan..x payah pegang dah..skg ni x sabr tggu dia berjln..

MiszMama@Haslinda berkata... BALAS

cantik nye klinik ni..ingatkan umah tadi..ke umah mamaizzya? konpius sekejap! tapi kalu klinik memang cantik lah.

idah@mamaizzya berkata... BALAS

ni mmg klinik pun..klinik baru jer buka x smpai sthn..sblm ni klinik kat tmpat lain..smua tmpt klinik camnilah..hehhe klau umah mama bestnyer..tp kenyataan nyer umah mama buruk jer.