Ahad, Julai 26, 2009

cerita ari minggu

ari mggu ktorg xde g mana2 pun..dok umah jer..dok jadi beruang lg dekpong..ari sabtu baru ari beruang (ari gajilah)..hehhhe..mama suh abah potong rambut abg long..geram la tgk pjg sgt..klau mandi tu cam x basah jerk..abah wat tak tahu jer..ada jer program ari mggu..g kebun pisang la..nak menebas la..hisshh..last2 abah gunting gak rambut abg long..dok tahan dgr mama membebel...sekali dah siap gunting tu mama tgk ala2 atekor daa (askar)..muka dahla pjg...hehhhhe..
jeng..jeng..abah tgh menggondol rambut abg long...
adik ya plk xde kje lain ari2 mggu nih..tgh berlatih berdiri n berjlnla..adik ya ni bila berdiri tu berani sgt tp bila nk bertatih jln tu bkn main keras kaki nk gerak..tp mama perasan bila dia berdiri kat kerusi tu dia berani ah jln slow2..hrp2 raya thn ni bleh jln la..hehhhehe

2 kabo mende gok:

AlizMieAlya berkata... BALAS

>pandai ye abah gunting rambut..senang..tkyah anto kedai kan..
>caiyok2 adik ya..usaha tangga kejayaan..

mama izzya berkata... BALAS

a'ah mmg pun..lgpun ssh ah nak gunting rambut dia..duduk x diam..mmg x cantik ah..