Isnin, Januari 07, 2013

segmen : saya blogger dari negeri ???

Nak join segmen...pakat2 join belake...ala bukan susah pun
segmen dari blog Hafizzi Aziz
semestinya  cik dah ni blogger dari negeri Na na na Terengganu Kiter
tahun 2013 ni tahun melawat negeri Terengganu...pakat mari ramai2 deh
hok paling glemer kat teganu ni Kepok Lekor la
lain2 tu ada jugak
kalu nak tahu  jangan malu jangan segan mari melawat Terengganu deh!!!

25 kabo mende gok:

Eliss berkata... BALAS

ambe asal trg tapi dah menetap kat selangor laa pulok :) dok sabor nak balik cuti pantang di trg tapi kesian ker cik abang makan sorang pasni :(

Unknown berkata... BALAS

Folo sini jugop ^^

Unknown berkata... BALAS

salam.dari segmen yang sma.follow sini..follow balik taw :)
tq :)

Husnalyas berkata... BALAS

kak orang Terengganu jugok rupenye. hehe. Husna follow doh kak. #357 :)

Lokman berkata... BALAS

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. ^_^. selamat berkenalan kepada yang baru mengenali diri saya. Saya blogger dari terengganu tetapi sekarang menetap di melaka. jemput singgah ke rumah saya yang sebeberapa ini.

http://www.lokmanramli.my/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri-terengganu.html

cik dah faridah berkata... BALAS

terima kasihla pd yg sudi singgah n follow tu

Unknown berkata... BALAS

na na na ganu kite...wall baru yer..

Unknown berkata... BALAS

dah follow sini..
dari segmen sama..
http://gadistehoaislimau.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

syafiqahibrahim berkata... BALAS

dari segmen same jgak

foolow kayy

saya org teganu

http://misszerocinta.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-dari-negeri.html

btw , nice blog :]

Unknown berkata... BALAS

singgah sini , from the same segmen :D

salam perkenalan :)

http://smileandsmile123bye.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

Engku Muzahadin berkata... BALAS

Jambatan sesak naik feri,
Sampai jeti tunggu giliran;
Jenguk sini di malam hari,
Sambil hulur salam kenalan.

Berterbangan dari segmen yang sama, singgah di teratak ini & sudah FOLLOW sini`;-)

http://engkumuzahadin.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

TRAVELOG ATEH berkata... BALAS

Minggu depan nak balik Tganu... Teringin nak makan kepok lekor. nyum2....

Nak tahu tempat menarik di Tganu, bleh singgah sini lihat2

http://sfadazzlinggirl.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

cikguHidayah berkata... BALAS

hai cikdah..dh follow org ganu.. :)

Unknown berkata... BALAS

Salam sejahtera. sy dtg dr segmen yang sm. salam perkenalan :)

Dayang Deno berkata... BALAS

deno dtg dari segmen yg sama! lama dah folo sini.. hehe


http://dayangdeno.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

Unknown berkata... BALAS

Dari Ngeri sembilan datang ke Ganu , Harap Ganu sudi datang ke Ngeri sembilan . XD .

http://nurhidayah-azami.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-dari-negeri.html

NurAlja berkata... BALAS

Hai . Singgah sini dari segmen yang sama ! Nice Blog :)

http://gadiskecik.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

Unknown berkata... BALAS

Singgah dari segmen y sama ^^
dri Kelantan ^^ btw done follow awk!
Jemput singgah sini gak yer ;)

http://aichrah.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

shazillahsani.com berkata... BALAS

Salam..^^
Singgah dari segment yang sama..^^ saya dari SELANGOR^^

http://secretofshaila.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.htm

QasehnyaRania berkata... BALAS

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-dari-negeri.html

salam kenal dari ciksu:D
singgah dari segmen yang sama..
dari kedah

i follow ;D

Unknown berkata... BALAS

hai.. assalamualaikum..
yeen dtg dari segmen yang sama
jom terjah ke nogori plk :)
http://treasurelicious.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

Farhana berkata... BALAS

dari segmen yang sama , blogger dari perak . done follow . jemput singgah dan follow blog saya ---> http://duniahatisaya.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

salam perkenalan :)

Cik Fie berkata... BALAS

dari GA yang sama . :)

http://www.cikfie.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

Husein Husaini berkata... BALAS

husein singgah sini dari segmen yg sama.. nok kepok lekor sutey

MUSLIMAH SEJATI berkata... BALAS

assalam..dtg dri nger yg sama...senyum sokmo..follow sini

http://muslimahsejati96.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html